Bricosatyl

2011-03-05 @ 20:13:32 / Allmänt / Kommentera (0) st
Haft fullt upp.

Modevisningen gick fantastiskt bra!
För en gångs skull hade jag inga nerver alls, det där är verkligen mitt forum!
Älskar att vara konferencier!
Det gick verkligen långt över förväntan!
Modellerna var fantastiska!
Lokalen var fullsatt
Trots några små missöden som publiken knappt märkte av så gick allt smärtfritt!
Lite stressigt blev det, men vi klarade det med.
Rösten höll och kroppen orkade.
Så blev det lite efterfest också.
Skoj skoj!

Idag var vi lite sega allihopa på jobbet.
När vi slutade gick jag & halvan på Ica och handlade mums tills ikväll.
Sen gjorde vi ett 3D akvarium & for till stallet.
Vi busade lite och dom skuttade lite och sen hjälpte vi till och natta.
Nu har halvan duschat färdigt så nu ska vi se Shrek "Forever after" & äta mums.
Ska bara tvätta ansiktet först, kliar efter alla ponnypussar.

Ha en fantastisk kväll på er!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: