Histamintotal

2011-03-07 @ 14:16:36 / Allmänt / Kommentera (0) st
Vilken fantastisk dag!
Det är såna här dagar man ska ge sig ut på en långtur i skogen!
Ush, vill bara stänga igen o gå hem o byta om och åka upp!
Prova nya bettet på ådi-san, dra bort lite vinterpäls och myysa!
Snacka om fantastiskt väder!

Imorn är jag ledig, åtminstonde några timmar om det blir Per-erikträning. Annars tar jag nog sovmorgon och kommer lite senare.
Onsdag är jag ledig för då är det skötardag i stallet.
Torsdag är det pysseldag på kupan
Fredag är jag ledig om de blir miniridläger.
Och i helgen hoppas jag på att få besök =)

Ska ta o vårstäda lägenheten snart också.
Tvätta fönstren, vädra ut, kasta ut mattorna och sånt.
Härligt härligt!
Älskar det här vädret!
Inte för varmt, det droppar av taken, solen skiner och snön börjar smälta bort.
Underbart!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: