And at your funeral your mama gonna cry,.,

2011-05-29 @ 12:40:24 / Allmänt / Kommentera (0) st
Galen helg..
Torsdag e.m kom Nath <3
Vi hade gitarrkväll hos Micke och la oss sedan.
Jobb 10-18 på fredagen. Sen hem till mamma med en blomma och sen drog vi hem till lägenheten och gjorde oss i ordning. Sen drog vi till stan och partade.
Jag hade fått i mig mer än nog innan vi ens var nere i Sollefteå.
Väl där bjöd Sam mig och Nath på dricka så jag drack 3 sexor likör 43 + mjölk. Två breezer och en shot. Sen började jag dricka vatten.
Träffade massa najs folk som man kände igen sen tidigare.
Samt lite nya bekantskaper.
Sen for vi hem, låg i min säng och tjattrade till halv 5 då Carina ringde och sa att dom stod nedanför.
Så studsade i lite stallkläder och drog.
Då får vi på tävling på Näset.
Det var rörigt, o-organiserat och lite små B..
Banan var galet tung och Lätt C:n var galet elak för att vara en Lätt C.. Så Stina fick 8fel. 1 vägran+1 rivning
I lätt D:n var hon felfri.
Så det var ändå helt godkänt resultat.
Kom hem vid 6tiden. Och stendäckade. Vaknade halv 4 imorse. Somnade om, och vaknade sedan vid 8. Sjukt skönt så har sovit tolv timmar typ.
Nu chillar jag och sen blir de lite jobb.
Ciaao


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: