Uh-oh.. boner alert!

2011-05-31 @ 10:59:30 / Allmänt / Kommentera (1) st
Hade en bra dag igår trots migränspyendet på morgonen.
Åkte upp till stallet och njöt av solen en stund.
For sen hem till Micke och Ems och surrade med Ems och pussade på Dorize.
Sen drog jag och Ems och käkade.
Jag och Micke hamnade i diskution om ridfolk vs. travfolk och skillnaderna.
Men när jag gick därifrån hade jag verkligen förnyad energi.
Trots att denna vecka och helgen (framförallt helgen) kommer vara ett helvete så känner jag mig redo för kaoset.
Varit på asbra humör hela morgonen.
Gått runt o sjungit o jazzat i rummen bakom kassan på cafét.
Har även fått mina glasögon, blev alldeles snurrig i huvudet först xD
Men nu känns de bättre, helt sjukt vilken skillnad de är. Kisar inte längre :)
Även enorm skillnad med att skriva på datorn. Nu ser jag ju faktiskt vad jag skriver ;P

<3

Kommenterat av: william

fin header:D

2011-05-31 @ 11:48:12
http://cookieboy.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: