Konstigt

2011-10-04 @ 07:19:05 / Allmänt / Kommentera (0) st
Mina statistiksiffror var högre när jag inte uppdaterade bloggen än nu då jag gör det ;)

Dag 4 med herbalife.
Går fortfarande helt okej, fått vitaminerna nu också så ska väl förhoppningsvis bli lite piggare och kryare.
Äter mest vaniljshaken, tycker den var godare än jordgubben.
Pendlar mellan 103 och 105 kg. Antar att det är mycket vätska eftersom jag dricker mycket.
Zumba igår, var rätt jobbigt. Så idag blir de måla och vila och sen är de boxersize imorn.

Övrigt i mitt liv.
Lägenheten ser fortfarande ut som ett mayhem..
Två väggar är klara, två väggar kvar, sen ska allt städas *sigh*
Men fint blir de! Längtar tills jag får sätta ut alla ljuslyktor och sånt igen! <3
Nåja, dags o göra någon nytta.
Hörs!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: