You learn

2011-10-10 @ 15:31:34 / Allmänt / Kommentera (0) st
Dagens goda gärning gjord...
Skulle till banken och ta ut pengar, utanför låg ett kuvert, ett sånt med fönster. Tog upp kuvertet och såg pengar i det lilla tittfönstret. Mina tankar var, de här är inte sant. Någon filmar mig nu för o se om ajg tar pengarna herregud, det här är stört
Går in på banken, där är en väldigt upprörd gubbe som hojtar om att han blivit bestulen av ett fruntimmer som mötte honom i dörren.
Så jag tittar på kuvertet och sedan på gubben. Håller fram kuvertet och frågar "Är det här ditt?"
Gubben rycker åt sig kuvertet; "Ja" och går sedan. Inte ens ett tag fick jag. Hörde sedan när han satte in pengarna att de innehöll 20,000.
Helt stört.
103,7 ligger vikten på nu.
Fuskat i tre dagar nu men imorn är de back to shake :D
Och ikväll är de zumba :)

Skrivit ett brev nu till chefen. Får väl se vad som händer =/


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: