Dagarna rinner iväg

2011-09-19 @ 11:59:28 / Allmänt / Kommentera (0) st
Snart är mitt år som 22 slut.
Helt galet hur mycket som hinner hända på ett år.

För ett år sedan var jag så sönderstressad och pressad att jag blödde näsblod på mornarna och svimmade.
Jag och K var värre än någonsin..
Jag jobbade som ett cepe på ridskolan.
Jag umgicks mest med hotellgrabbarna. Jensa framförallt.
Jag blev skötare på Sassa
Längtade till lastbilsträffen
Tröttnade på sången, ville lägga ner.

Nu, ett år senare.
Jag är stressad, men inte alls på samma sätt.
Jag har världens finaste Samuel till stöd & bästa vän. Min prins! <3
Jobbar som ett cepe på cafét.
Umgås mest med Samuel och Stefan
Är fortfarande skötare på Sassa.
Längtar till lastbilsträffen
Sången är roligare än någonsin.

I det stora hela mår jag bättre nu än för ett år sedan.
Mycket bättre!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: