"Är'e bra älle?"

2012-04-06 @ 14:30:33 / / Kommentera (0) st
Igår red jag finaste Mullebus tillsammans med Stina och Fred :)
Mullebus var världens duktigaste! Vi både travade och galoppade i båda varv! =D Duktig matte också som törs!
Sen skulle jag hjälpa Monia och Marita och hoppa och bygga serien.
Så hjälpte dom, sen fick jag erbjudande om o skritta ut på Ola, men jag tordes inte eftersom han kan va lite knasig så jag fick ta Vicke så red Marita Ola :)
Sen skulle jag fara o käka så då fick Stinis rida Vanessa.
De va riktigt roligt o se! Dom hoppade också serien och tillslut låg räcket på 1,10 typ och de bara flög över :D
Tur man har någon som kan hoppa henne när man själv inte törs :)
Sen på kvällen var de skötar/ägarmöte.
Idag är jag helt hästledig eftersom båda har gått tre dagar i rad.
Imorn ska de bli en uteritt för Mulle och Sara ska rida Vanessa.
Ikväll funderar jag på om jag ska orka tagga till Hoffmaestro ikväll. De hade ju varit roligt, men vet inte om jag orkar? Är så sjukt slut.
Imorn har vi middagsservering på hotellet också.
Sen har jag planerat hela veckan med ridningen av hästarna. Vila, uteritter och innepass.
Känns skönt.
På tisdag är de soc.möte i stan också. Hoppas praktikplatsen är klar till dess.
=D


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: