Fina hästar!

2012-04-05 @ 09:04:53 / / Kommentera (0) st
Hoppade jag min indian i tisdags.
Hon var gryyyym.
I början av passet var jag redo att slå ihjäl henne för hon va så löjlig. "Rädd" för allt!!! Kunde inte skritta, inte trava och absolut inte galoppera...
Men sen när vi började hoppa.
shit pommefritt.
Hon var sååå fin!
Avslappnad och fin.
Vi hoppade en serie på tre studsar, ett galoppsprång räcke och sen 3 galoppsprång antingen snett till höger eller vänster där de stod ett räcke och en oxer.
Hon var så grymt fin på slutet så de finns inte, rund över ryggen och avspänd.

Duktiga tjejen!
Igår red jag fina Mullebus också, min nya projekthäst.
Inte ett enda bushopp och var relativt avspänd då jag kom upp. Vi galoppade tillochmed en kortsida. Duktiga lilleman!
Så varesig jag vill eller inte så känns de lite som min häst, han är för stor, för busig och för orutinerad. Men liksförbannat klappar hjärtat lite extra då de går bra.
Dumma storpojk ^^
Skulle ju inte ha någon fler.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: