Livet går vidare

2012-04-03 @ 13:28:25 / / Kommentera (0) st
Även om det känns tungt ibland.
Det är fortfarande väldigt tomt att åka till stallet. Men vi kämpar på, vi har ju alla andra individer som behöver oss.
Mulle har nu stora skor att fylla då han fått tagit Andean's spiltplats.

Igår drog vi till Sundsvall.
Jag shoppade nya ridbyxor, ny ridhjälm och några hovkratsar till ridskolan.
Sen fick jag ett par gympaskor och ett kameraobjektiv av finaste älsklingen!
Så handlade vi massa kuddar och massa småprylar.
Sen for vi hem och nattade hästarna och slängde oss i sängen o myste.

Idag är jag så sjukt trött. Segdragen huvudvärk, snorig o jävlig.
Ska rida Mulle idag innan lektion tänkte jag.
Sen får vi väl se om jag kan va med på hopplektionen, om jag har någon häst.

Nåväl, nu ska jag fortsätta fördriva tid.
Ciaao!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: