Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig själv

2012-08-10 @ 12:00:00 / Allmänt / Kommentera (0) st
 
1. Har ett jävla humör men lika snabbt som de smäller, lika snabbt går det över.
2. Trivs bättre i mörkt hår än i ljust, för jag tycker att jag ser så menlös ut i ljust hår. Alldeles för snäll :P
3. Jag är rädd.. nej.. LIVRÄDD för fjärilar!
4. Jag har inga människor jag umgås med, egentligen. Jag har inga sådana där "Fika/Lunch"kompisar som jag ser då och då. Min umgängeskrets består av stallmänniskorna. Punkt :)
5. Jag är en riktig besserwesser när det gäller att rätta andra. ^^
6. Shoppaholic
7. Jag önskar att jag vore pysslig. En sån där som kan titta på en pappersbit och så förvandlas det helt magiskt till värsta scrapbookalbumet? Eller en sån som stickar/knypplar/virkar ja ni vet.
Jag har alldeles för dåligt tålamod, tyvärr.
8. Är saltberoende, älskar saltet på salta pinnar och biter av de först, själva pinnen i sig är jag inte så förtjust i. Haha. Äter även salt istället för krydda på strips och massor med salt på ägg.
9. Är egentligen inte så elak, bitter och arg som jag låter. Det är just de, det låter väldigt mycket om mig men oftast gör jag det med glimten i ögat =)
10. Jag blir jättelätt rörd. Är superkänslig mot typ sportresultat där någon outsider vinner eller som nu under OS då Lamaze rider in och dom började prata om Hickstead, då tvärgrät jag helt plötsligt. Haha.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: