Dag 8 - Ett pinsamt minne

2012-08-13 @ 12:00:00 / Allmänt / Kommentera (0) st
Lyckligtvis är jag begåvad med dåligt minne.
Det är sällan jag kommer ihåg pinsamma saker, jag förtränger dem direkt ^^
 
Men något som var lite pinsamt var alla tävlingar med Bellman.
Missförstå mig rätt.
Men när man kommer med Monias lastbil och först kliver jag ut.
Svart under ögonen, håret på ända, dötrött och gäspandes-.
Rampen fälls ner och ut kommer jag med en kortbent nordsvensk med lång man, lite raggig i pälsen och som är lika trött som mig.
På framridningen så är jag okoncentrerad och nervös och Bellman springer igenom staketet flera gånger.
Framhoppningen är katastrof.
 
Då känner man alla blickar på sig när man ska in på banan.
"Vad har dom här o göra?"

DET är pinsamt.
Men sen vet jag, att när vi kommer in på banan då levererar han. Finaste buset! Alltid klockren!
 
Något som också var pinsamt var när Pirre slängde av mig på 50cm's tävlingen i Holafors så jag drog med mig tränset och han sprang runt och roade sig >_<


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: