Idag känns det lite bättre

2012-08-14 @ 15:15:10 / Allmänt / Kommentera (0) st
Hade en lugn dag igår och var i stallet med Mamma.
Tittade på när Melker körde fyrhjuling och longerade bängel.
Melker var helt lyrisk och ropade på mamma hela tiden "Lååwwttaaa" ^^ Söt!
Lite rädda var vi som stod på sidan och tittade på, men inte Mellen inte. Sen sladdade han ridbanan åt oss! Duktiga killen!

Terapi för själen!
Sen matade vi odjuren och sen åkte jag hem och pysslade med datorn och gick sen upp och la mig och läste.
Somnade relativt tidigt och sov skönt hela natten.

Nu har jag blivit ensam på slottet och det är bara 2h kvar tills jag får gå hem.
Då blir de laga mat till mig o grabbarna.
Torsk med kokt potatis och äggsås tänkte jag försöka mig på =)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: