Topp igen

2012-08-10 @ 07:34:07 / Allmänt / Kommentera (0) st
Herregud =D
Och ändå skrev jag rätt lite igår. Roligt =)

Igår var som sagt en fullspäckad dag.
Jobbade halv tio-halv sju. Men klockan halv sex stängde jag (Vi stänger då ändå bör tilläggas, haha) och sen drog vi direkt till Alexandra där Christoffer satt intet ont anandes ;)
En efter en droppade hans favoritstalltjejer in. Alla var inbjudna att fira hans födelsedag som en överraskning.

Självklart hade jag bakat tårtorna, en jordgubbstårta till Christoffer och såklart en tematårta. Bild kommer sist i detta inlägg.

Tyvärr var jag tvungen att åka ganska tidigt för jag skulle ner på gospelövningen.
Och herregud så roligt det var att öva med Katrin igen! <3
Fick två solobitar tills spelningen på rafnastämmeveckan.
Perfekt uppvärmning till fredagen!

Sen var det bara att pallra sig tillbaka till cafét och städa.
Så kom Dennis och höll mig sällskap och sen även Sam. Så vi satt o surrade lite och sen var de bara o knata hem och sova.

GAAAALET trött jag var imorse, eller är snarare. Haha.
Men klockan 2 eller snarare 3 idag gör jag helg! Fett skönt!

Nu ska jag slå igång ugnen och sen baka lite =)
Ha en fantastisk fredag, trevlig helg på er!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: