Hästar

2012-06-08 @ 22:48:29 / / Kommentera (1) st

Lite smådeppad...
Stått o kollat på hoppspecialen. Alla fina ekipage.
Jag vill också ha den där Hästen med stort H. Den där som de bara klickar med.
Mulle t.ex jag är så stolt över honom så hjärtat värker, men ingen utom jag tror på honom. Ingen förstår, alla bara fnyser och säger Jaja, säkert. Ingen som vill lyssna när jag förklarar hur bra han egentligen gör allt. Det sårar :(
Eller Vanessa. Nu börjar alla tycka att hon är bättre jag kan inte låta bli att tänka att de är för att jag typ aldrig rider henne längre. Jag förstör liksom inget.

Jag vill också ha en sån häst. Som bara är min liksom. Som nån säger att, Jasmine, de där är din häst. Jag tror på er.
Jag har tappat en av dom människor som peppade mig. För en skitsak. Det känns tungt som fan. Just nu känns de som att jag ska lägga ner de här med hästarna :(


Kommenterat av: Sara Nerlund

Du ska verkligen inte lägga ner det du gör! Du är en frisk fläkt att ha där uppe i stallet! Och Mulle är inte så dålig som alla säger. Jag tycker då att han är helmysig och det är bara du som gjort framsteg med honom, ingen annan!!! Du älskar det du gör och så ska det förbli. Var stark och lyssna inte på de som inte är värda att höras!!!

2012-06-09 @ 01:36:49
http://cymbalta.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: