Catch a falling star

2012-03-23 @ 18:08:57 / Allmänt / Kommentera (0) st
Härlig vecka.
Har börjat få tillbaka mitt spralliga humör.
Gått ner 5kg på två veckor och de verkar gå stadigt neråt?
Helt knasigt, gör inget speciellt.

Ikväll blir de iaf stallet och rida indianen, tänkte rulla över några hinder o se hur de går.
Igår kom även en ny häst till stallet, Mulle :)
En 7årig halvblodsvalack som bara är grundriden.
Han var såååå fin! Jag hoppas jag får provrida honom sen.
Hårremmen skimrar i metallic där han är klippt och där han är oklippt har han en jättefin chokladbrunfärg och så en liten stjärn i pannan.
Monia tyckte han va fult byggt ^^ fattades 2dm hals som han istället fått på ryggen, och jättetoppigt kors. Men jag tror han kan bli fin.
Jag gillar honom :)

Nåväl, ska fortsätta kika bb sen blir de stallet


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: