Marabou

2012-03-24 @ 18:47:14 / Allmänt / Kommentera (0) st

60 snabba!

1.Hur gammal är du om fem år?

24 i september

2.Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Samuel :)

3. Hur lång är du?
171cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Red riding hood

5. Vem ringde du senast?

Sam?

6. Vem ringde dig senast?

Sam ^^

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Ett fint sms som älskling skickade :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms alla gånger :)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Förlovade

10. När såg du senast din mamma?
Idag i stallet

11. Vilken ögonfärg har du?
Gröna

12. När vaknade du i dag?

6,15 men slumrade till 6,45

13. Vad skrämde dig om natten som barn?

Allt!
Clownen pennywise, dockor, mörker, ljud

14. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Stallet m. carina o stina. Vi har alltid roligt ^^

15. Hur stor är din säng?

En 160cm :)

16. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar!

17. Sover du med eller utan kläder på dig?

Utan

18. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra.

19. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry's phisfood.

20. Vilken är din favoritefterrätt?
Hm.. svårt.. vet faktiskt inte?
Panacotta eller ananaspaj kanske?

21. Kan du spela poker?
Ja, fett roligt spel!

22. Tycker du om att mysa/kela?
Ja emellanåt :)

23. Är du en beroendemänniska?

Yes.

24. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej inte lyckats emd det än

25. Föredrar du havet eller en bassäng?
Haha mitt badkar ^^

26. Vad spenderar du helst pengar på?
Jadu, onödiga småprylar :P

27. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Bones, glee, big brother osv

28. Vad har du för ringsignal?
Nån låt, ingen aning om va den heter ;P

29. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Tror inte det?

30. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Cola burk

31. Flirtar du mycket?
Ja, jag är rätt flirtig av mig!

32. Kan du byta olja på bilen?
Nej?

33. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nope, inget körkort!

34. Läser du dagstidningen?
Ibland,

35. Dansar du i bilen?
Haha ofc ;D

36. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Min bild/eng.konv. lärare James

37. Vad lyssnar du på just nu?
Sam's tvprogram

38. Har du varit med i tidningen?
Jajemen, flertalet gånger faktiskt!

39. Vad är det konstigaste du ätit?
Ingen aning, vill inte veta :P

40. Vad är det för färg på din tandborste?
Rooooosa

41. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Mamma!

42. Har du någon piercing/tattoo?

Piercad i näsan och tungan. Ja o öronen då.
Tatuerad på vänster handled och höger underarm samt höger vad

43. Din största vinst?

Oj, ingen aning? Rafnastämmans stipendie kanske?

44. Civilstånd?
Upptagen

45.Hur vill du att din kille ska vara?

Som min nuvarande :)

46.Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Massa, är sinnes på att surfa

47.. Är du fåfäng?
Det är jag absolut! Men selektivt!

48.Ångrar du någonting du gjort?
Jag ångrar inte saker jag gjort, det har tagit mig dit jag är idag och gjort mig till den jag är,.

49.Vilket är ditt drömjobb?

Bartender, beridare, sångerska, ja de är mycket!

50. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Häst, gerbil, kanin, hamster, marsvin, katt

51. Svär du ofta?
Oho ja.

52.Vad har du ätit i dag?

Ett 90g's skrovmål och en halv kitkat :)

53.Vad gör dig glad?
Samuel, familjen, stallet, folket

54. Vad ska du göra i helgen?

Ska snart äta middag sen blir de nattning och sen mysa med hjärtat.
Imorn blir de sovmorgon o sen stallet!

55.Vad är det knasigaste du har gjort på fyllan?

Aldrig varit riktigt på fyllan

56.Favoritlåt?

Har väääldigt många :)

57. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Förälskelse ja, kärlek nej

58.Vad har du på dig just nu?

Målar/arbetsbyxor o en mjukiströja

59.Vad är klockan just nu hos dig?

18,46

60. Var dessa frågor roliga att svara på?

Helt okej



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: