Sliten tjej

2012-03-30 @ 11:31:36 / / Kommentera (0) st

Men mer sliten sambo. Han sover än stackarn.

Inatt drömde jag att de var jättemånga som red i ridhuset och att jag och några till hjälpte Monia på marken. Så rasar de från taket och alla hästar blev galna, jag blev påriden av en häst som går omkull och landar på mig. Där ligger jag fastklämd en lång stund och hästen rörde sig inte.

Sen är jag helt plötsligt ute vid hagarna och letar "mytte" som var Marabou men jag minns inte hur han såg ut så jag råkar ta fel häst. Så ska släppa tillbaka den då kommer en hästhandlare och frågar vilka han ska ta med sig jag svarar alla utom mytte, den prickiga och impala. Men då ska han ta mytte också.
Så jag tar mytte och springer upp till stallet men Monia säger att hon sålt honom.
Jag springer ner till hagen igen och ropar på mytte och hör hur hästarna kommer emot mig.
Jag blir jätteglad och tror de är mytte som kommer, men ut ur ligghallen kommer Karma dundrades med Linda Eriksson på ryggen. Hon tackar för startsignalen o rider därifrån.

Typ här vaknar jag ^^ haha så stört.
Nåja, idag ska jag jobba med mullebus och sen kolla på hoppspecialen :)

Ha en fantastisk dag!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: