Stolt tjej!

2012-03-27 @ 22:07:09 / / Kommentera (0) st
Det blev 3 hästar idag.
Skulle få ha Alex och de kändes faktiskt helt okej.
Vi skulle rida serpentinbågar över bommar, de första var kort avstånd och de andra var långt avstånd.
MEN!
När vi skulle börja trava var Alex jättehalt.. =( Börjar tro att de har med min karma att göra..
Så vi fick gå in, men då sa Monia att jag fick ta ut Mulle på lektionen efter istället.
Och där kom fjärilarna.
Skulle jag rida lillprinsen?
Herregud...
In och gjorde iordning honom och sen när lektionen startade så gick vi ut.
Direkt jag satt mig i sadeln började han studsa, liksom... småhoppa.
Och min puls gick direkt i 180 och jag började skaka.
Men Monia lovade att det inte skulle hända mer än så.
Och de gjorde det inte heller =) Han var sååå duktig! Vi travade med de andra några varv och sen gav jag mig. Men då började Vivack och busa med Anna så hon blev yr och kunde inte rida mer.
Så Monia sa åt mig o sitta upp o galoppera honom en sväng.
Så gjorde jag det och fick rida honom resten av lektionen.

Så tre hästar hann jag med idag.
Synd om Alex :(
Men stolt över att jag vågade rida både Mulle & Vicke trots att dom var lite busiga :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: