JAG VILL BORT!

2012-05-08 @ 10:38:13 / Allmänt / Kommentera (2) st
Jag vill bort härifrån, hitta på något nytt.
Se något annat.
Börjar vakna ur vinteridet, vill hitta på saker!
Ikväll är de hoppning, jag är dönervös för jag ska ha Mulle.
Han gör sin debut som hoppehäst ikväll.
Ush, tänk om allt går åt hell.. :(

Kommenterat av: Mimi

Går det väldigt dåligt idag så kan det bara bli bättre - såvida ni båda tar er hela igenom lektionen :D

Rekomenderar fegsnöre och extra skyddsutrustning :)

Det kommer gå bra ska du se!

2012-05-08 @ 10:55:57
http://heartdisease.blogg.se/
Kommenterat av: Mimi

Som en gammal instruktör sa till mig "kasta hjärtat över hindret och hoppa efter"...den gången hoppade jag hela 90cm, och det har jag aldrig gjort! Varken före eller efter det...

Sist jag hoppade på ridskola tog vi en kombination där det högsta var 70cm....hästen var urstark och det gick FORT...men då tänkte jag "klarar jag av att xxxxxxxxx så ska jag väl förfanken klara detta med :)" och då gick det :D

Jag tror och hoppas det kommer gå bra för er! :)

2012-05-08 @ 10:59:22
http://heartdisease.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: