Koizora

2012-05-28 @ 01:17:23 / / Kommentera (0) st
Idag har vi bara slöat.
Klev ur sängen seeent.
Jag blev av med alla tre hästar så blev inget stall för mig idag.
Vi gick istället hem till mamma och bara myste ute på balkongen, åt tårta och drack kaffe med henne.
Finaste mamma <3
Sen hade jag och Alva vattenkrig.
Sedan har vi spenderat tid på hotellet.
Vi såg även Koizora, jordens sorgligaste film! Såg den första gången med Natta för 1 år sedan eller mer?
Grät inte lika mycket denna gång men tårarna strömmade stadigt.
Ush!
Men Sam gillade den :) Så nästa film blir "The notebook" :)
Nu ska vi strax gå hem och mysa ner oss i sängen.
Jag är lycklig som får sova brevid världens finaste varje natt. Och kanske ännu lyckligare för att jag får vakna vid samma persons sida varje morgon.
Finaste Samuel!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: