Något bättre

2012-05-24 @ 20:28:36 / Allmänt / Kommentera (1) st
känns de nu.
Skulle egentligen rida Vivack på lektion men kände mig absolut inte på humör för nå hopp o sprätt som han kan göra ibland så sa till Monia att jag skulle skippa ridningen.
Men då tyckte hon jag skulle ta Karma istället.
Så de var bara o rida.
Vi red öppna och sluta på spåret och på förlängda hörnlinjen och sen även på medellinjen.
Karma var duktig och kämpade på bra men tar inte riktigt skänklarna ibland.
Fick höra att jag red henne såå bra, både av Monia och några andra. Så de va roligt :)
Alltid roligt med beröm, och hon är inte världens lättaste heller.
Men de kändes bra :)
Så har vi lämnat igen en hittehund också.
Kom en svartvit vovve o sprang ensam så jag fångade in den och som tur var hade den ett nummer på halsbandet så vi kollade upp vart hunden hörde hemma och promenerade dit med den.
Nu ska vi bara ladda telefonerna och sådär sen blir de hem o soova.

På lördag åker Sappo (hunden) hem, de funkar inte med allergin tyvärr :(
Kommer sakna honom sjukt mycket!

Kommenterat av: Sara Nerlund

Nä, vad tråkigt att det inte funkar med yrvädret! :(

2012-05-24 @ 21:33:29
http://livethosjawas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: