Nightmare

2012-05-21 @ 22:18:58 / / Kommentera (0) st
Mulle va duktig idag :D
Tyvärr har han fått ett helt sjukt sår i arslet :(
Men han va fiin! Kunde trava helt i form på en åtta i slutet av passet.
Ida red Vanessa och gjorde de riktigt bra :)

Imorn ska Sara ev. rida Mulle, ska bli roligt o se. Aldrig sett någon annan rida honom. Bara två andra som gjort de och ingen av dem törs rida honom igen.
Så de ska bli spännande :)

Sen ska jag vara ridlärare imorn också, ska få göra min favoritövning. =)
Sen ska jag själv få rida på torsdagen istället.
På onsdag är de lagmöte.
Sen den 4:e har jag soc-möte
6:e är de kortegen genom byn
9:e är de försommarfest i Edsele, lätt att jag ska på den! Sjukt nice!
Annars har jag väl inget mer planerat just nu.
Ev. en hundkurs till helgen med Sappo :)
Men nu ska jag ta min sambo under armen och gå hem ;)
Har f.ö gått ner 5kg nu :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: