This place no longer feels like home

2012-05-28 @ 19:13:57 / Allmänt / Kommentera (0) st
Skulle rida två hästar idag.
Mulle & Vanessa.
Åkte up o hjälpte till o ta in alla o började sedan bygga lite hinder.
Så kom Alexandra och konstaterade att hon var barnledig så hon skulle få prova Mulle så skulle jag rida Vanessa.
Hon åkte hem o bytte om och jag gjorde iordning hästarna.
Men så kunde inte hon så då tänkte jag att ja men då tar jag Mulle ändå.
Så går jag in till honom då blundar han med ena ögat o ser jättetrött ut så jag tänkte att jag börjar med Vanessa iallafall.
Så går in i ridhuset och hoppar lite och hon var såååå fin! Har typ inte ridit henne på en månad, men hon var såå duktig!
Så 80 som enkelhinder i en lugn galopp fick vi till :D Duktiga tjejen!
Kommer in, ska göra iordning Mulle, då blundar han fortfarande?
Kollar ögat lite nogrannare, då rinner det och han är svullen :( Så han kan inte öppna ögat.
Så spolade det med vatten och så får han stå idag.
Nu har jag gjort mat till mig, Andreas, Sam & deras pappa :)
Slöar en stund innan de är dags att åka upp o natta hästarna.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: