Städ

2013-04-29 @ 14:15:50 / Allmänt / Kommentera (0) st
Nu är golven skinande rena, allt är undanplockat och dammtorkat.
Lagt in mattorna som legat ute på pisk, ny duk på bordet, tagit hand om nya blommorna, tvättat samuels byxor osv.
Nu börjar de faktiskt likna något här hemma.
Fått upp mina fina svarta hyllor också. Bara ena väggen kvar i köket som ska målas och två tavlor som ska upp. Sen är jag nästan färdig där.
I vardagsrummet är det en dörr som ska tapetseras igen. Hallen är inte så mycket att göra åt.
Sovrummet.. Saker ska upp på väggarna, inte riktigt bestämt mig där än.
Sen är det bara kontoret och spelrummet som är kvar att organisera upp.
I källaren så är bastun och relaxavdelningen klar, hobbyrummet och solarierummet likaså.
I sommar ska vi bygga en altan också, och sätta räcke vid dörren.

Idag är grabbarna och hämtar en ny bil i Sundsvall också, äntligen! Svårt att dela på en bil när det är tre viljor och alla med olika tider att passa.
Nej, nu har jag sagt i två timmar att jag ska göra lunch.
Nu blir de bannimej lunch och sen läsa lite i tvåan i triologin om hungerspelen. "Fatta eld"


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: