What is our song

2013-04-13 @ 09:40:09 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jaa... Hoppspecialen igår.
Fick välja vilken jag ville och jag velade mellan Laris och Vanessa.
Laris för att jag inte ridit honom innan och jag var sugen att prova och Vanessa för att de är Vanessa =)
Det blev dock Laris.
Han kändes inte så stor som jag trodde, vant mig vid Vicke tydligen, haha.
Och jag tycker i det stora hela att det gick helt okej. Lite taktig då han inte går fram till handen men en ärlig och okomplicerad häst.
Väldigt snäll!
Lätt att rida på hinder och gav en fin hinderkänsla också. Lite maskinaktig, alltså.. När man kom in i spiltan så reagerade han knappt, reagerade inte på tilltal eller att man tog i honom. Lite sådär som Vivack var när han kom. Men utöver det väldigt trevlig. =)

Idag är det p-e träning.
Inte bestämt mig än om jag ska orka åka upp eller inte.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: