Ja..

2013-08-12 @ 17:15:28 / Allmänt / Kommentera (0) st
Helt kommit av mig =)

I helgen hade vi grillkväll. Sjukt mysigt! Annelie, Chris, Sam, Jimmy och jag =)
Grillade nötbog och fläskfilé i rökgrillen och gjorde potatisgratäng till. Grymt gott!
Sen hade vi singstar battle. Jag förlorade somvanligt, särskilt när vi körde raplåtar xD
 
Såg att vi skulle ha ett gospelframträdande snart, skojiskojiskoj =D
 
Satt och lyssnade när några funderade på när hästarna skulle tillbaka, hur allt skulle lösas osv. Känns faktiskt så skönt att inte behöva bry sig. Jag behöver inte bry mig öht. Jag har gjort allt för att släppa alla band dit och jag har lyckats ganska bra. Varit till sommarhagen ett fåtal gånger. Inte alls de senaste veckorna. Knappt varit upp i stallet.
Visst, jag tänker ganska mycket på det. Men på det stora hela känns det okej.
 
Nej, nu ska jag in i duschen och sen ska vi käka på hotellet :)
Naturbeteskött, potatisgratäng och ananaspaj med vaniljglass till efterrätt.
En njutbar måndag.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: