Jamen...

2013-08-23 @ 09:47:58 / Allmänt / Kommentera (0) st
Igår fyllde sambon år :)
Full rulle och jag gjorde mitt livs första smörgåstårta. Ska man tro dom som åt så var den jättegod. =)
Gjorde en marängtårta också, men de är ju basic.
Gjorde en grymt god lasagne igår också! Nom nom.

Idag har jag tränat en vecka =)
Var sjukt sötsugen imorse när jag klev upp och det i kombination med att det finns massa götta kvar sen igår va ingen rolig kombo. Men jag har haft grym karaktär en hel vecka nu. De två första dagarna dvs. fre-lör förra veckan så åt jag lite choklad men har sedan varit helt sockerfri, ingen cola och inget godis
Och det har gett resultat.
-2,2 kg sedan i tisdags =D

Igår körde jag ett grymt benpass med hjälp av Fabbe =)
Idag blir det bara crosstrainer för att vila muskelgrupperna en dag till så blir det armar/axlar imorn och mage/rygg på söndag.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: