Hoppspecial

2013-02-15 @ 21:18:55 / Allmänt / Kommentera (1) st
Tror lilleman hade lite ont i kroppen idag.
Han gick rätt hårt i tisdags med mig och så gick han dressyrspecialen igår och så hoppspecial idag.
Han var väldigt seg och loj men klockren på banan. Sååå fin! Lätt att rida på distanserna, rak i kroppen och hoppade väl utan att busa för mycket.
Däremot tror jag att jag är grymt sned.. I Annelies sadel så får jag ont i vänster ben och nu i Vickes sadel så får jag ont i höger. Haha.
 
Har roat mig med att blinga min telefon idag. Köpte rhinestones på tradera, superlim och en pincett och satte igång. Blev helt okej. Så nu har jag blingat en ljuslykta också. Ska kolla efter mer stenar i Sundsvall imorn =)

En vecka kvar =D

Kommenterat av: Alma Westerström

Köp rhinestones på fyndiq.se! 300 st för 19 kr :D

Svar: Köpte i ösund idag =) 10:-
Jasmine Öberg

2013-02-17 @ 01:10:33
http://pponnysmurf.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: