Jag är den jag är

2013-02-20 @ 23:14:36 / Allmänt / Kommentera (0) st
40% är medfött
10% är inlärt
15% är sånt som påverkat utifrån
35% är sådant jag fortfarande kan ändra.
Så till stor del kommer jag alltid vara den jag är.
Antingen accepterar man det eller också så ser man till att inte ha mig i sitt liv.

Mina negativa/Provocerande sidor
- Slängd i käften
- Pratar innan jag tänker
- Svårt att förklara
- Svårt för att ge mig
- Impulsiv
- Orädd

Mina positiva sidor

- Ställer ALLTID upp
- Offrar allt för att hjälpa andra
- Godhjärtad
- Allt jag säger/gör som verkar provocerande har egentligen en välmening
- Lätt att lära

Ja, mina dåliga sidor kanske är fler än de bra. Men de bra är nästan alltid övervägande!
Om du inte tål mig och mitt sätt så har du dessa val

- Reta dig på mig
- Utesluta mig
- Ignorera
Det är upp till dig. Så kom inte och gnäll på mig om jag säger något du inte vill höra.
Punkt!
Ta mig för den jag är, för någon annan kommer jag aldrig bli.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: