Only hate the road when you're missing home

2013-02-11 @ 12:24:46 / Allmänt / Kommentera (1) st
Jisses.
Somnade om runt 12tiden och sov 11h. Min kropp är helt slut den här perioden. Dumma depression.

Idag är iaf. planen att fortsätta städa lägenheten och sedan stallet och rida Enzo.

Kommenterat av: Lisa Lewin

Hejhej! Hittade din blogg genom att googla vivack. Jag och min mamma är de som hade vivack innan vi sålde honom till ridskolan. Skulle vara jätteroligt och höra mer om hur det går med honom (har förstått att du rider honom mycket?)och kanske har du möjlighet att fota honom så man kunde få se lite kort? :)

Mvh Lisa
[email protected]

Svar: Har skickat ett mejl till dig =)
Jasmine Öberg

2013-02-15 @ 16:10:11

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: