Första ridlektionen

2013-01-16 @ 12:48:29 / Allmänt / Kommentera (1) st
Vivack var helt otrolig igår!
Jag har provat alla bett jag kan på honom och fick nu ge efter för Monia och prova ett pessoabett.
Och tji fick jag.
Öronen framåt hela lektionen och gick som en gud! Fin i formen, aktiv bak, ett mjukt stöd i handen och gjorde allt jag bad om.
Så sjukt jävla fin! Helt galet!
Jag tycker fortfarande INTE om pessoabett, men trivs Vivack med det är det viktigare.

SÅ sjuuuukt fin var han. En dröm att sitta på.

Jag och Annelie red ut före lektionen också, jag fick rida Fifa och hon red Bean. Vi travade o galoppade och surrade och fnissade.
Galet kallt om kinderna dock, haha.

Idag har jag en galen träningsvärk i bäckenet, länge sen jag red lektion. Så idag har jag bara pysslat med tvätten. Om en timme är det dags att åka till stallet och hjälpa till med insläppet och sen hem och tvätta lite mer. =)

Kommenterat av: Caroline Nilsson

Hej, lust att göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Använder inte bloglovin =)
Jasmine Öberg

2013-01-16 @ 14:52:55
http://iamcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: