Häst häst häst

2013-01-04 @ 18:36:56 / Allmänt / Kommentera (0) st
Vivacken va knasig idag.
Skrittade med musik i öronen och pigg o glad häst. Sen när vi vände blev han helknasig, stannade och tittade bakåt hela tiden och blåste trumpet. Haha. Knasboll.
Sen när vi vände ner mot stallet mötte vi två bilar och Shakira & Therese, då fick mannen fnatt och bockade o hoppade på stället och jag satt med bara en hand för hade mamma i telefonen med den andra. Haha.

Sen red Chris Enzo, gick sjuuukt bra! Dom är lika duktiga båda två!

Sen red jag Vanessa, det var katastrof, lilla älskade sessa =( Men de ska vi nog få ordning på =)

Sen var de hem, göra mat och duscha.
Så nu har vi ätit (lasagne) och nu ska jag gå o lägga mig i sängen och kika one tree hill.
Är galet trött.
Och saknar redan Nath =(


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: