Jag är med och tävlar!

2013-01-14 @ 20:19:19 / Allmänt / Kommentera (0) st
Länken till tävlingen hittar ni här:
http://hotgossips.improveme.se/2013/01/14/var-med-och-tavla-om-en-lyxig-bad-varde-flera-tusentals-kronor-kanske-ar-turen-pa-din-sida-denna-gang/
Och tänk nu inte "Jag vinner aldrig"
för denna bag är det lätt värt att försöka vinna.
Du kan välja mellan två olika:
 

I väska nummer 1 finner ni:

-En Iphone5, 16 GB, i svart färg. Ny i kartong dock från utlandet men har självklart svenskt tagenbord!
- En doft från Bvlgari (dam)
- En studded bra (bh:n med nitar)
- Halsband, samt armband från Svarowski.

Dessa varor värderas till omkring 9800:-

I väska nummer 2 finner du:

-En vit samsung note 2. Ny i kartong dock från utlandet men har självklart svenskt tagenbord!
- En kofta från Missoni i strl small
- Plattång och hårfön från GHD
- En väska fylld med Mac smink

Dessa varor värderas till omkring 9500:-


Liksom, skämtar du med mig? Vad väntar du på, in och tävla för fas



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: