Nattångest

2013-01-20 @ 05:38:32 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ögonen svider, kroppen gör ont.
Huvudet och hjärnan känns som en luddig massa.
Och jag kan ändå inte somna.
Nattångest, det var ett tag sen nu. Väldigt länge sedan närmare bestämt.
Inte särskilt förtjust över att den är tillbaka måste jag säga.
När jag väl somnar så vaknar jag flera gånger per natt, vrider och vänder på mig.
Får aldrig ro i kroppen.
Ligger o tänker väldigt mycket.

Det som snurrar mest är väl det ekonomiska och att jag sagt upp lägenheten.
Nu finns ingen säkerhet kvar.
Eller säkerhet är dumt och säga, jag är säker och trygg i mitt förhållande. Men ändå läskigt att ge sig hän helt.
Och det ekonomiska, Arbetsförmedlingen har inte hört av sig angående jobbet på skolan så det suger ju ganska hårt...

Nej, nu ska jag lägga mig på soffan o sätta igång en film och se om jag kan somna.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: