Sail

2013-01-21 @ 11:59:10 / Allmänt / Kommentera (0) st
Varit vaken en stund och bara legat i soffan.
Börjat lyssna på Lars Keppler - Eldvittnet. Riktigt bra faktiskt och jag som inte har ro att ligga och läsa längre har funnit en lösning.
Jag spelar templerun på Sam's telefon och lyssnar på ljudboken!
Helt okej!

Börjar snart vara dags att åka till stallet. Ska dit med Chris's lunch och hjälpa till och slänga in dem.
Kändes kallt idag så vet inte om jag ska rida. Får se hur det känns där uppe.

Just nu längtar jag efter sommar och värme. Är trött på snö och kallt. Går inte att rida i någon vettig ordning. Enzo har bara blivit jobbad från marken den senaste veckan för de är så jäkla kallt.
Nej, vår och värme är välkommet nu! Men är ju tyvärr minst två månader kvar innan man börjar få något vårtecken.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: