Långfredagen

2013-03-30 @ 08:38:50 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jo nog var den lång alltid.
Ailu väckte mig klockan 5 så var vi ute på morgonpromenad och sen gick de inte att somna om.
Så vi pysslade på hemma, jag gjorde mig iordning och så var vi på gospel i Edsele, de va spännande. Haha ;)
Kom hem, började koka mat åt Ailu så hans mage skulle bli bättre.
Sen städa lite, kollade film och sen åkte jag till stallet för att hjälpa Anna, Alma, Sara och Jennie och hoppa =) Gick hur bra som helst!

Sen hemma var jag så sjukt trött så gick o la mig klockan 9.
Då ringde Sami och undrade om jag ville jobba idag.
Så klockan 1 börjar jag.
Ailu väckte mig vid halv 8 ;) Så vi klev upp och började koka mat åt honom, sen gick han o la sig igen. Haha.
Så nu tittar jag lite på film och softar tills de är dags att jobba.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: