Anyhow..

2013-05-06 @ 14:15:16 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja, helgen.
I fredags var de ju hoppspecialen.
På lördagen klev jag upp 7, åt frukost och packade det sista och knallade bort till Anna, väl där satt söt-Vera redan i bilen, packad o klar att åka ;) Hon skulle på "semester".
Så for vi upp till stallet och lastade.
Jag åkte med Annelie och vi surrade typ hela vägen.
Kom fram, lastade ur och bar in grejer.
Så blev vi serverade lunch, olika matpajer och så lunchade vi medan Per-Erik gjorde grupperna. Så red allihopa första passet och det var kanonväder!
Så blev det middag, en gryta m. morötter, kålrötter och älg. Och klyftpotatis och baguetter till.
Sedan dog vi alla av i soffan med lördagsmys.

Alla somnade rätt kvickt, utom tjejerna i rummet till vänster, dom hade tydligen varit på spökjakt ;) hehe. Tur vi hade Per-Erik kvar morgonen därpå säger jag bara. Haha.
Söndag.
Vi åt frukost och sen skulle första gruppen rida. Banhoppning. Det hade regnat hela natten och var tråkigt väder på morgonen men blev bättre och bättre.
Sedan var det lunch, spaghetti och köttfärssås. Och sen dog vi alla en stund igen innan det var dags att börja packa sig hemåt.
Väl hemma lastade vi ur, jag klättrade upp på Vicke i gymnastikskor och mjukisbyxor och så visar det sig att han är halt :( Igen...

Idag har vi tvättat bilen och städat den invändigt.
Även Ailu har blivit tvättad ;)
Nu har vi lunchat och sen ska vi iväg till soptippen en sväng.
Sen ska jag nog mest ta det lugnt.

Helgens fuskande visade sig på vågen +1kg.
Så idag är det minimalkost.
2 ägg
3 fläskkotletter
3 panerade torskfiléer
står på menyn idag.
Och vatten förstås.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: