Fredag =D

2013-05-03 @ 10:08:45 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jajemen! Ikväll är det fredagsmys på gång minsan! Hoppspecialen!
Vågen stod på oförändrat idag trots milkshake, cola och mc-donalds igår. Niiice!

Drömde så sjukt inatt.
Jag och Samuel skulle gifta oss.
Inger hade gjort bröllopsklänningen och den var så sjuuukt fin!
Korsettaktigt klänningsliv med en ganska vid men enkel kjol. Så var det också en huva på den, en bred typ.. collegehuva fast i mjukare tyg. Sååå fint!
Så gifte vi oss i en ENORM kyrka med fyra olika rum, haha. Och det var hur mycket folk som helst!
Sen fick vi gå tillbaka och byta om till bröllopsfesten. Även här hade Inger gjort kläderna, det var ett par byxor i beige och marint som såg ut som kostymbyxor och en matchande tröja.
Bröllopsvalsen dansades på parkeringen utanför OK, hahahhahahha!

Även att dom sjöng sånger till oss, hade värsta konserten och allt möjligt! Sjuk bröllopsfest!
Sen var det dags för efterfesten.
Jag var utklädd som en piñata och varje gång Samuel lämnade rummet så skulle alla andra killar springa fram till mig och ta godis från mina kläder. Haha ehm..

Och typ där någonstans vaknade jag. ^^


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: