Lost in time I can't count the words.

2009-04-11 @ 13:48:11 / Allmänt / Kommentera (0) st

Torsdagkväll, skulle bara läsa ETT kapitel ur Twilight - New Moon.
Eller hur? Läste ut boken, fan va upprörd jag var.
1 var den utläst. La mig och skulle sova. Kunde icke! Så jävla trött men kunde inte sova.
Somnade vid 4 någon gång. Vaknade halv sex igen >_<

Klev upp, kikade runt lite på nätet och klädde på mig.
Sen gick ja ut o väntade på Carina, Stina och Linnea.
Så for vi iväg till stallet.

Stallvakten flöt på utan incidenter. Förutom att Tomas höll på o plocka Linda's husvagn alltså =p
 Så var de Monia träning som vi satt och kollade på.
Så flidde vi in hästarna och fodrade, sen hade jag ridlekis. Kalle och Alva. Dom fick rida ut.
Sen red dom inne en sväng.
Så fick Nasse mat och medans han åt täckade vi dom andra. Och skickade ut uteliggarna. Hädde på Alex ett extra täcke. Tempade Menzo och Flamman. Gav Menzo och Pandora medicin och sen kvällsfodrade vi.

Så när jag kom hem var jag sjukt trött.
Så fick jag sms, men jag hade inge pengar så jag kunde inte svara. Så efter lite letande hittade jag en sida där man kunde skicka gratis sms.
Så ringde han och vi pratade film, urkult och allt annat. Så kom vi in på film igen och jag pratade om Benjamin Button's otroliga liv. Den hade han velat sett länge så då kom han över och vi kikade på den.
2h och 45min är den. Min focus var på att hålla mig vaken typ =p

Vid strax efter 1 var den klar. Så då for han hem
Och jag fick gå o lägga mig. Vaknade vid 12 nu >_<
Ska gå hem till Mamma o leta påskägg, ta en alvedon och peppa inför arbetskvällen. *suckar*
Nåja, de blir pengar iallafall.



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: