Sex, Sex, Sex and dont forget the violence.

2009-08-19 @ 20:53:19 / Allmänt / Kommentera (1) st
Var ner o träffade grabben idag. Han va toktrevlig.
Så vi satt på bryggan i solen och myste o hade trevligt. Sen gick vi en vända på stan. Åter till bryggan och sen en vända på stan till innan han skulle hem.

Så då for jag o Natta också hem.

Nu sitter vi vid varsin dator, snackar, har musik. Sånt som vi är bra på helt enkelt.
Kommer va sjukt jobbigt o åka hem imorn.
Känns inte ens som att jag ska hem.

Men nu har jag ju fått erbjudande om att flytta ner så jag ska fundera på det fram tills i vinter. Eftersom att jag är uppbunden med häst/stallvakter fram tills dess.
Men sedan kanske jag flyttar ner =D

Skulle va roligt o bo här nere, med allt folk. Samt att jag får träffa Natta mkt oftare xD
Ska bara ordna upp allting hemma först.

Men hur ska jag kunna flytta från mamma? =O
Fan va läskigt. =s
Oh mammas hemlagade mat, shit, ska jag överleva utan den? O lasagnen ='( haha.

Nåväl, har ett par månader på mig att fundera hur jag vill göra =)

Kommenterat av: Sandra

Alla lyckas flytta förutom jag.. mer tårar i ögonen <=(

2009-08-20 @ 17:53:18
http://zandrix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: