Please don't leave me. Please, Please, Please

2009-12-03 @ 22:41:34 / Allmänt / Kommentera (0) st
Bwah. Snack om att ha någon o sova med.
Häromdagen saknade jag någon sjukt mycket.
Men nu ikväll, jag har tagit ett långt bad med badsalt, hårinpackning, rakat benen, avsminkat mig, borstat igenom håret ut i minsta lilla top, klippt luggen och nu krupit ner under täcket.
Ikväll klarar jag mig riktigt bra.
Men sedan, imorgon kanske.
Finns saknaden efter någon. Inte dig tror jag, utan mer någon.
Känslorna är inte så starka som jag försöker få dem till, jag vill bara ha någon tror jag. Slippa vara ensam.

Anyhow.
Ska strax godnattröka med Natta, sedan sova. Ska bara se klart filmen först.
Behöver lite mer sömn än jag fått de senaste nätterna.

Ciao så länge.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: