You're confused and got it all figured out.

2009-06-17 @ 08:39:49 / Allmänt / Kommentera (0) st
Avslutningshoppning på ridskolan igår.

Klass 1: 70cm stilhoppning.
Jag o Enzo.
På framridningen var han jättetillbaka, jag la honom i botten på varje hinder för att han var så tillbaka.
Så när vi kom in på banan >_< Jäkla radikal skillnad måste jag säga. Shit alltså, vi skenade runt. Fick lägga tre volter så -6 poäng där. Plus att jag visste ju att jag slet i honom, men jag ville inte direkt stå på näsan heller.
Så vi fick 30poäng. Ida med Ruff vann med 41 tror jag.

Klass 2: 70cm två faser.
I denna klass var jag mer beredd på att han skulle va framåt så nu kunde jag ta det lite bananas.
De gick så bra i grunden så jag funderade på att ta de lugnt i omhoppningen så han inte skulle ärja upp sig.
Men när jag kom till omhoppning och var över första hindret ångrade jag mig =p
Red som en dåre, det ser inte vackert ut kan jag lova xD

http://www.youtube.com/watch?v=KWcu8lLpWnY
http://www.youtube.com/watch?v=ZLAK6FSwtAg

Hur som så vann vi iallafall andra klassen =) Sjukt roligt, jag var en sekund snabbare än Anette, ^^

Så nu har jag ju riktig beslutsångest, hade bestämt mig för att lägga av, men r de så här tävlingskarriären med Menzo ska va framöver så gärna för mig =P



Till något annat, det är sjukt skönt att ha Natta hemma igen.
Det känns precis som vanligt.

+ att lägenheten är ommöblerad nu. En stooor bokhylla istället för tv-bänken och de två små bokhyllorna.
Sjukt snygg är den. Sä en mindre soffa, har inte hörnsoffan längre.
Så hela rummet blev luftigare.
+ min favoritfotölj :D:D

Nu ska vi strax pipa iväg och jobba, sen ikväll är de avslutning på ridskolan.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: