Everything is Poetry Baby

2010-02-22 @ 13:35:03 / Allmänt / Kommentera (1) st
Om jag hade skrivit detta på papper hade jag förmodligen suttit och tuggat på pennan nu.
Kommer inte på något alls att skriva om.
Konstigt, de har ju ändå hänt en del.
Fast de är väl mest saker som jag inte brukar ta upp i bloggen som har hänt.
Känslor och sådär i allmänhet funkar ju. Men.. nej..

Igår var vi iallafall i Härnösand på Högslätten. Hockey såklart.
Duktiga pojkar, vann med 0-6
Kevin gjorde två mål och två assist. Mormor kommer vara black snart =p
Men han slogs också, samma humör som storasyster, johodå.

Drömde sådär obehagligt inatt igen. *suckar*
När ska jag släppa drömmarna om dig?
"It's been months and I can't get over us"
Fattar inte... Nåja, de lär ju ge sig tillslut.

Det gör ont när man inser hur lite man är värd för vissa människor. Människor som bedyrat hur viktig man är men det visar sig vid sådana här tillfällen att det inte stämmer.

Ingen nämnd ingen glömd..

Nåja, det blev ju ett inlägg iallafall =)

Ciao så länge.

Kommenterat av: Wohooo

Jasmine is back! jag skriver inte nått namn, skulle vara kul om du gissade vem jag är, om du inte använder någon fuskmetod för att lista ut vem jag är.. skriv det gärna i bloggen, vem du tror jag är.. fö då blir du tvingad till ett inlägg igen.. och för mig betyder du guld <3

2010-02-23 @ 12:17:37

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: