Hey, I'm a believer.

2010-01-03 @ 14:03:13 / Allmänt / Kommentera (1) st

Så ligger man här igen.
Jag har nu varit rökfri i... cirka 56 timmar =)
Det går framåt. Och det skönaste är.. att jag knappt saknar det.
Natta har varit ut x antal gånger, men jag har aldrig känt något behov att att hänga på.
Blir värre då jag börjar jobba igen tror jag.

Jonas kom och hälsade på igår. Stackarn. Jag och Natta var überpigga och typ attackerade honom ^^
Så han blev så trött så han la sig på madrassen och sov medans jag o Natta kollade skräckis.

Nu håller Natta på o fixa mat. Sen ska vi väl på byn en sväng och sedan kommer Alva hit så vi får skjuta lite raketer/smällare.
Ikväll ska vi bara ta det lugnt. Natta åker hem imorn =(
Sen dröjer de nog ett tag tills vi ses igen, typ i sommar eller nått *suckar*



"Mod är något den fege tar till när h*n inte vågar"


Kommenterat av: Sandra

den 11e har pappa varit rökfri ett år.

fortsätt på samma bana, hoppas N också gör det ^^

2010-01-03 @ 20:25:27
http://zitu.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: