Looks like another of those rough days.

2010-01-05 @ 20:11:19 / Allmänt / Kommentera (0) st
Här drog jag på mig kläder, trots att halsen gjorde ont, kläderna skavde och kroppen ömmade.
Öppnade ytterdörren och frös ihjäl på sekunden. Men kämpade mig tillbaka till livet eftersom jag var tvungen att gå o handla.
Halkade nerför trappen och slog ihjäl mig men fortsatte kämpa. Motvinden blåste mig tre steg bak för varje steg fram. Men det löste jag genom att gå baklänges.
När jag äntligen kom fram slängde jag mig mot dörren och skrek på hjälp.
Döm om min besvikelse när de var stängt.

Allt på byn har stängt =o

Okej, de va inte riktigt så de gick till. Men kallt var de! Och jag är sjuk och kroppen gör ont.
Istället fick jag släpa mig hem igen, hämta nycklarna till hotellet och inkvartera ett gäng människor vars bil hade gått sönder.

Så nu ska jag trösta mig med.. hm.. ja, om jag hittar ngt i skafferi osv. och slänga mig i ett varmt spa-bad med badsalt, ögongurkor, scrub och sådär. Så kanske jag blir lite piggare.

Ciao så länge

"Om man inte hittar det man letar efter, så vet man inte vart de ligger"


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: