Friends with benefits

2010-07-03 @ 00:44:55 / Allmänt / Kommentera (1) st
SVARA eller va en FEGIS ?

Senaste:
Personen du pratade med telefonen? Nath
Personen du fick ett SMS av? Jonas
Låten du lyssnade på? Hm. Skillet - Monster
Som du åt? Mackor, funderar dock på att steka en köttbit
Som du drack? Mjölk
Filmen du såg? One tree hill

Årets:
Snällaste? Nath & Sandra
Snyggaste? Jonas
Bästa förhållande? - Jonas
Bästa vän? Nath, Sandra, Elin, Nicklas
Roligaste kväll? Hm.. Haft många roliga kvällar det här året
Älskling? - Ådi-san

Antingen eller...
Långa eller korta förhållanden? Långa
Puss eller hångel? Hångel
Strul eller förhållande? Förhållande
Fest eller hemmakväll med familj? Beror på faktiskt
Vänner eller flickvän/pojkvän? Båda
Dator eller TV? Dator

Under den senaste veckan har jag:
1.Varit full? Nej
2.Snusat? Ja
3.Rökt? Ja
4.Hållit någon i handen? Ja
5.Hånglat? Ja
6.Haft sex? Ja

Just nu:
Vem saknar du? Jonas, Nath
Vem är du kär i? Jonas
Vem tänker du på? Just nu? One tree hill karaktärerna
Hur känner du dig? Småtrött
Vad vill du helst göra? Softa
Vart vill du vara? Vet inte riktigt

Kryssa i...
Kär?  ja (x)   nej ( )
Singel?  ja ( ) Vet ej (X) nej ( )

Avsluta meningarna...
Senaste kyssen... var lekfull 
Fösta gången jag var full... mådde jag riktigt jävla dåligt
Jag vill... ha mat, men orkar inte laga något
För två dagar sen...  minns jag inte vad jag gjorde
I natt ska jag...  drömma mardrömmar mest troligt 
I morgon.. ska jag hjälpa Nicklas göra klart cateringen och sen ev. måla stolar

Kommenterat av: Natta

vad är det du säger :O klart jag är snyggare än jonas! :P Hädelse!

2010-07-03 @ 14:16:42
http://inthedarkofthenight.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: