Everyday of our lives

2010-06-24 @ 13:59:18 / Allmänt / Kommentera (0) st

Tröttig tjej idag, yes.

Party igår på hotellet.
Aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.
Dagen började med spackel och fogkrig. Som senare övergick i vattenkrig och Andreas gjorde verkligen allt för att blöta ner Jens.
Sen knatade jag på systemet, öl och cider.
Så satt vi oss på verandan och drack. Skrattade så jag grät bitvis alltså xD
Kapsylkastning, jag höll på att få en sko i huvudet, dans, wet-willies osv.
Galet roligt!
Gick väl o la mig vid.. 4? typ.

Imorn är det midsommar. Förmodligen kommer jag hamna ute i Ramselesjön i Linda & Hinke's stuga.

Sen längtar jag galet mycket tills på lördag.
Då ska jag och Sandra ut och fiska och dricka lite cider.
Ska bli galet roligt, jag håller tummarna för fint väder på kvällskvisten!

Ikväll ska jag iväg på gospeln tror jag. Skulle visst träna rockmedleyt till motordagen så jag ska väl fli mig dit.

I övrigt så känns väl allting helt okej. Rätt nollställd. Känner inte efter så mycket. Men de funkar det med.



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: