I'm sorry I can't be perfect...

2010-03-26 @ 23:14:49 / Allmänt / Kommentera (2) st
Allting jag gör verkar bli fel.
Allting jag försöker säga tas tvärtom.
Jag vet inte vad jag ska göra för att göra det bättre för er.
Jag försöker mitt bästa.

Jag vet att jag inte räcker till..
Jag skulle så gärna bära allting till er båda två.
Men jag kan inte. Förlåt.

Förlåt att jag är irriterande ihärdig.
Förlåt om jag säger fel saker
Förlåt om jag stör eller är i vägen.
Jag menar bara väl =(

Kommenterat av: Sandra

Jag tycker att: orkar du inte ta på dig andras problem så ska du försöka att inte göra det, känn inte pressen att du MÅSTE säga dom bra orden.. utan finns bara där och lyssna, sedan lägger du det bakom dig då du åker därifrån..(vet att det är svårt)

eller om du helt enkelt inte orkar så ska du heller inte känna dig tvingad att åka och hjälpa och lyssna på andra,. du kan ju inte bryta ner dig själv!

De tycker jag dom ska förstå.



kan du inte lämna saker bakom dig så måste du ventilera dig, alltså ring och prata med någon du känner att du kan prata med, det är det bästa medicinen för att få det ur sig= lättare att kunna släppa taget.



sluta känn dig tvingad att hjälpa andra om du inte kan hjälpa dig själv! låt folk bli sura! om dom är så lättstött, man måste ju tänka på sitt eget liv innan man kan lägga ner själen i andras.



Du ger väl inte pengar till välgörenhet om du själv inte har råd med mat?

2010-03-27 @ 10:38:17
http://sandralarssonfoto.blogg.se/
Kommenterat av: Sandra

Sv, det är bara kul, går ej att bli förbannad XD

2010-03-27 @ 10:53:06
http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: