I'm sending you a s-m-s

2011-02-08 @ 14:07:58 / Allmänt / Kommentera (0) st
Suttit och sytt lite hjärtan till Alla hjärtans dag som är på måndag. Skojigt! Inte riktigt min grej o sy men roligt iaf.
Sytt fyra stycken nu. =)

Sen blir de hem o byta om och så till stallet. Hopplektion.
Woop woop.

Imorn ska jag lägga mig tidigt. Var sjukt trött imorse och försov mig och lär inte komma i säng tidigare ikväll. Är hemma tidigast halv 9 typ..
Men men, it's a hard life ^^

Vi har fått sålt några av slipsormarna också, hahaha.
Så nu måste vi göra några nya.

Alla hjärtans dag på måndag som sagt, vi ska göra rosa muffins, fler hjärtan, ett hjärteträd och lite annat gulligt.
Gillar alla hjärtans dag, sötaste dagen på hela året. Haha =)
Även om det är ett kommersielt jippo så är det ju en gullig tanke bakom.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: